Jag är bäst!

Måndagar suger!
Det var vi ju redan men det skadar inte att på minna er (a)
Det var varit matte,sv,språkval & bild idag.
Och bild måste helt seriöst vara den tråkigaste lektionen som finns ;o (efter no förstås)
Sen under språkvalet satt jag å några till å träna läxan å tror ni inte att Mojje elr om det var Johan som försökte slänga vatten från fönstret på oss? ;p
Men eftersom vi är så sjukt smarta och har sjukt bra reflexer så han vi ju springan iväg ;)
Sen efter skolan for jag hem och såg tv.
Såklart såg jag top modell, det går ju fan inte att missa! :)
Efter maten for jag en sväng med Robin å några till å vi drog till UG där jag ägde ut Kritan å Bojjan på pingis ;)
Men eftersom jag ägde hela tiden så lät jag tillslut förlorarna spela med varandra för det är ju inte så kul att vinna 24/7, man blir ju less efter ett tag ;) hehe
Drog hem å så hamna jag ju här som ni ser.
Ska snart se American pie 3 å äte popcorn.
Men först ska jag se Jersey shore marathon eftersom det är så jävla bra!
Så jag har fullt upp just nu, Puss! ♥ /Nf

Syrran gjorde om en bild på mig, så här skulle jag se ut om jag var lika ful som äckel kissie ;)
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR