Hurtig!

Idag så har jag varit hurtig ;p
Vi hade idrott sista lektionen å då hade vi brännboll åså efter de så gymma jag med Sara å LH i 1,5 timme.
Så jag har typ sprungit å dormat i 2,5 timmar!
De trodde ni inte om mig ;)
Efter det for jag hem å duscha å åt.
Mamma kom hem med Tindra och Isadora dessutom så det blev att gosa med dom tills Isadora spydde i soffan (a)
Sedan följde jag med dom å mamma på affären å handla lite.
När jag väl var hemma s hade jag as tråkigt för jag var själv hemma så då gick jag runt i huset å kolla i olika skåp som jag aldrig har kollat i förut åså ;p
Tillslut blev jag less å då drog jag till ug med Sara å LH.
Vi satt å chilla ett tag och sen drog vi ut på byn där vi träffa Ante å några till som vi åkte runt med :)
Efter ett tag så drog vi hem å nu sitter jag här och ska se andra avenyn alldeles snart.
Så det blir inte så mkt mer skrivet idag :)
Puss! ♥ /Nf




Och förresten!
Grattis hela familjen Lindbäck, Räisänen till den nya familjemedlemen! :D
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR