Happy!

Jag skrev inget igår men det var för att jag var i Bullens stuga och när jag kom hem somna jag och sov ett tag sen var jag så trött så jag orkade inte blogga ;p
Men idag är jag pigg och utvilad och dessutom är det skit fint väder ute!
Sol och 0 grader ute! :D
Och det får mig på bra humör!
Min bror (fredrik),han tjej Caroline,Carolines syster å deras hund Frank kommer till pappa idag å hälsar på! :)
Fredrik är inte så ofta och hälsar på eftersom han bor i Sundsvall men han ska snart flytta till Luleå så då kommer vi träffa dom oftrare.
Så jag ska vara hemma hos pappa i några timmar och sen vet jag inte vad jag hittar på.
Vi får helt enkelt se ;)
Nu ska jag göra mig klar så vi kan hämta upp syrran å barnen sen drar vi till pappa.
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR