trött

Du betsämmer inte vad jag ska skiva i min blogg elr inte,
Du behandla mig som skit!
Men jag ska inte sjunka till din nivå!
Get out and find a life!

Kommer somna vilken sekund som helst!
Är hur trött som helt,
Just nu vill jag att det ska vara sport lov!
Fan vad jag länktar,
Ikväll så har jag varit med Sara och vi får och titta dp grabbarna träna (boxning),
Till slut blev vi less och for hem till Bojjan (Bojjan var inte med på träningen),
Jag och Sara satt och vänta på att Bojjan gjorde klart sin matte läxa och efter de så små prata vi tills Robin och Enoch kom och då slog vi på en film :)
Enoch och Robin typ somna och sen höl jag oxå på att somna men Robin skrämde mig så jag vakna till,
Sen vid 22:00 drog jag hem och ska jag sova!
Puss! ♥ /Nf



0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR