Tillbaka! :)

Nu får pausen ta och vara slut ;p
Hade nästan glömt min blogg!
Har varit i skolan idag och vi jobba med matte,historia och eng hela dagen till 15:00!
Rätt jobbigt men jag fick mkt gjort,
Efter skolan for jag hem till Sara och vi satt bara vid datan för det regna ute ;/
Men vi tog oss till Enoch och då satt vi vid datan där med och goram medans Enoch låg och sov,
Men jag blev less och hoppa på han och väckte han och då drog vi till Bojjan,
Vi prata en massa skit och så masera Bojjan mig, höll på att somna x)
Tillslut skulle jag hem och äta och nu hamna jag här,
Ska säkert till Bojjan snart elr så drar vi på gymmet :)

Får inte glömma och säga att min syster har ju barn och det är tänkt att det ska komma imorgon! ;D
Men man vet ju aldrig hur det blir, men vi vet iaf att det är en lite flicka som ska heta Isadora! :)


Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR