stan!

Idag var jag,Sara och LH i Luleå och köpte en massa nya saker! ;)
Jag köpte massa smink och saker till smink, 1 par byxor, 1 tröja, 1 cardigan och percing,
Käka där oxå, kina mat och mjukglass (y)
Sen när vi kom hem for alla hem och åt,
Jag var helt slut i mina fötter och ben!
Sen for vi ut och träffa Macke, han har flyttat tillbaka till Vuollerim igen så vi träffa han en snabbis sen for vi ut med Enoch,Stefan,Robin och Mojje :)
Vi gjorde en brasa och satt och snacka en massa skit (som vanligt).
Sen drog vi vidare till Mojje och såg "Doom",
Men vi han inte se klart den fören Mojjes morsa kom och sa att alla var tvungen att fara för att dom skulle upp tidigt! -.-
Så jag drog hem för det var så jävla kallt ute!
Ska iaf se film nu och sova mig lite efter de ;)
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR