Pärudden

Vi har fått en ny elev i våran skolan,
Therese heter hon och går i 9:an och är kortare än alla i 3:an! ;o
Och stum var hon då oxå märkte jag,
Har typ bara slappat idag på skolan,
Måsta skärpa mig för jag har mkt jag ska ha gjort i veckan och dessutom så har vi eng glosor imorgon och jag har inte änns tittat på dom! xD
Sen efter skolan så for jag,Enoch,Bojjan och Sara hem till Enoch och chillade ett tag sen kom Robin och då for vi till macken för Robin skulle ju köpa snus!
Sen drog vi hem till Enoch och såg TV tills alla skulle hem å äta,
Efter maten (som inte var så god) så satt jag vi datan och tråka tills Emil och Jeppe kom förbi och snacka lite med mig,
Vi drog ut och mötte Sara och Mojje å då bestämde dom att vi skulle och grilla i Pärudden så då gjorde vi de,
När vi kom ner så stog Enoch moppe där så då var Enoch,Bojjan å Robin oxå där,
Men dom hade ju naturligtvis gömt sig för att skrämmas!
Jag hatar att bli skrämd, speciellt då det är kolsvart så man inte ser nått,
Tillslut kom dom fram och då satt alla vi elden och snacka en massa skit :)
Kul hade vi då!
Nu är jag hemma och det svider i ögonen,
Så jävla trött är jag!
Ska slå på en movie sen ska jag natta kuden! :)
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR