ny dag, nya tag!

Bloggade inte igår med det var för att jag var så sjukt trött!
Somna hos Bojjan då vi skulle se film sen väckte dom mig och fråga om jag skulle hem och sova och det ända jag tänkte på var att få bädda sig ner i sängen och sova tills nästa fredag!
Så trött var jag!



Igår:
Vi sluta skolan kl 12:00 och då for jag och Sara till henne sen hem till mig :)
Sara satt vi datorn och jag höll på med massa andra saker,
Sen kom Enoch och typ somna i min säng medans jag och Sara dryga vida datan,
Efter en lite stund kom även Bojjan och då färga han håret på mig! ;)
Haha, han var inte så erfaren men till slut fatta han hur man gjorde,
Efter det sminka jag mig och byte om sen for vi till pizzan och åt med LH,Dana,Lisa,Milla,Una och Robin,
Vi pratade och hade trevligt,
Jag hade men mig kameran och tog lite kort men kan inte ladda upp dom nu för glömde kameran hos Enoch,
Sen drog Encoh och Robin iväg och då for jag,Sara och Bojjan hem till Bojjan och tog kort,satt vid datan och prata :)
Enoch och Robin kom dit sen for vi till Enoch och såg Idol,
Efter Idol så for vi ut och mötte Martin,Forre,Linus och Manne,
Vi stanna och prata och sen cykla vi runt,
Men det börja regna och blev as kallt så jag,Bojjan,Robin och Sara drog hem till Bojjan och såg film :)
Sara for typ hem direkt och då kom Enoch,
När vi skulle se filmen somna jag! xD Haha jag var så sjukt trött!



Idag:
Jag har inte hunnit göra så mkt, vakna typ 09:15 av att mamma kom in och rota i garderoben ;/
Då gick jag upp och satt mig här,
Just nu så funderar jag bara på 1 sak!
Bojjan,Enoch och Robin, Ni vet nog vad det är ;)






Ni får se bilderna sen då jag har hämtat kameran :)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR