haha lyckad kväll!

Som sagt for jag och Sara till Bojjan och snacka en massa skit (som vanligt ;p)
Sen kom Enoch och då drog vi till gymmet och basta,
Robin var där så han basta oxå,
Var där till 23:00 och sen for vi till Bojjan och skulle se skräck film men det sög så vi snacka (a)
Åså låg jag på soffa och börja känna mig yr och fick ont i skallen och då sa jag "bojjan ge mig soptunnan!" och han titta bra på mig sen gav han mig den och gissa vad som hände? Jag spyde!
Sen kände jag att det kom mer då sprang jag ut,
När jag kom in for Sara hem och så somna jag i Bojjans säng! x)
Vackan av att Bojjan skaka i mig och sa att jag hade fått ett sms där det stog att jag skulle hem så Enoch körde hem mig och Robin sen for han hem själv,
Sitter just nu här och lyssnar på musik :)
Ska typ slå på en film elr nå!
Puss! ♥ /Nf  



ME LIKE ! ;D

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR