Galen kväll! ;D

Vill bara börja med att säga att min liv är så mkt bättre utan dig!!
fuck you!!! ;D



Min dag börja med 2 goda mackor och datorn ;p
Satt där ett tag sen fråga Enoch om jag skulle med till Robin och jag hade ändå inte för mig så jag följde med,
När vi kom dit så klädde Robin på sig sen for vi till macken så Robin kunde köpa snus,
Vi drog vidare till Bojjan och väckte honom, din runk! ;D
Satt där och prata tills alla skulle hem och äta,
Efter de så fråga Robin om han och Bojjan kunde komma till mig och självklart fick dom de!
Vi såg en film som hette "Splinter" (skräck) och den vart typ inge bra x) Heh
Sen då filmen sluta kom Enoch och då drog vi till Bojjan och såg film hos han ist,
Där såg vi "The messenger", det var oxå skräck och den var bra, hade sett den förut med det var ett tag sen ;p
Och mitt i filmen börja Robin dra massa dissar till Enoch så alla höll på att dö av skratt!
Bojjan grät och jag kunde inte andas! x'D
Har aldrig haft så kul, grabbar ni är tamefan BÄST! + Sara! <3;*
Efter filmen drog alla hem och nu ska jag hoppa in i duschen!
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR