förkyld.

Ingen skola för mig idag,
Har blivit så förkyld ..

Nu har jag och Tim flyttat hem till syrran 1 vecka för mamma och Håkan har farit på semester,
Så det blir nice att bo hos dom för jag älskar deras hus som fan! ;D
Jag har bara suttit hemma hos syrran och sett TV och nött dator,
Ska nog dra hem till mamma sen och sola :)
Måste bli neger så jag pasar bra ihop med Sara!! ♥
 

Det flög just en till fågel in i förstret,
De har flygit 3 st fåglar in i fönstret,
För det står massa rönnbärsträd vid syrrans sovrumsfönster så dom flygger in i fönstret hela tiden x)
Dom blir ju typ "full" då dom äter rönnbär,
2 st överlevde, men den som flög in nyss bröt nacken som synd var,
Stackars lilla pippifågen! :(

Nu ska jag ta mig nå och äta sen ska jag se film och sola :)
Puss! ♥ /Nf


1 kommentarer
sara
2009-09-28 17:53:37 » http://zaraviklund.blogg.se/

du passar alltid med mej snygging! ;D




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR