Tindra & Isadora

Hejsan alla glada och icke glada! :D
Jag har nyss kommit hem från min syster.
Jag och mamma har varit på byn och lite andra ställen.
Först gick vi till banken och fixa kort åt mig och Tim.
Sen for vi på växthuset och konsum och efter det drog vi till Stig.
Karin (stigs dotter) var där och hennes två hundar och stigs hundar oxå då.
Så det var 4 hundar och 2 katter och jag kan säga att jag såg ut som en hårboll då jag kom ut :P
Sen for vi till syrran å hälsa på.
Då passa jag på att gosa med Tindra å Isadora.
Jag var riktigt moster sugen idag!
Jag ville bara krama dom små undervärken! :)
Nu har jag kommit hem och har precis ätit två mackor med fläskkarre.
Det fick bli min middag.
Nu ska jag sluta tråka ut er ;)
Puss! ♥ /Nf


Isadora 1 månad & Tindra 5 år ♥
Bara för att jag har dom snyggaste/sötaste systerdöttrarna i värden! ;)
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR