lov :)

Nu har jag lite å göra så jag tråkar ut er med min dag ;)
Vi hade sovmorgon till 09:10 och jag vakna 08:45 så jag fick lite brottom att packa väskan till idrotten.
Sen for jag iväg till rimhallen och då spela vi handboll, det var faktiskt rätt kul :)
Och efter det så hade vi eng och då fick vi våra eng prov tbx och jag fick bara G.
Men jag tyckte de gick rätt bra ändå, för jag hade ganska mkt slarv fel :P
Och efter eng så hade vi lunch och se sluta vi.
Och nu har vi lov! :D
Fyfan så skönt!
Att få slippa alla läxor och skit!
Jag for hem och sen for jag ut med Milla och sålde lite sockar.
Och vi höll på att frysa ihjäl!
Jag kom in för typ 30 min sen och jag fryser ännu ;s
Aja varför ska jag gnälla, jag har ju fan lov nu!
Nu ska jag iaf prata lite med mamma om pengar ;)
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR