Lisa Isaksson!

Jag förstår att du har det väldigt svårt nu nadja, det här med kritan och allt. Jag förstår att det gör ont, och även om han sårat dig så älskar du fortfarande honom. Men nadja, han har stampat på ditt hjärta.. och försökt laga det med tejp! och du godtar detta, eftersom du fortfarande älskar honom. men är han verkligen värd det? Är han värd såhär många tårar och timmar av eftertanke?
Han gick från en helande hand till en näve sår, över dina sår och du bara log och tog emot.

och försök inte försvara honom nu. Tänk på vad han gjort, inte på det fina ni gjort tillsammans. För även om det är mycket underbart ni gjort tillsammans, så är smärtan från det han gjort större. Nej tänk inte på det underbara för det förtjänar han inte, inte från dig. Även om det gör ont så är det dags att lägga undan honom, även om du alltid kommer älska honom är det dags att dra sig undan och sluta gråta på grund av honom.

Nadja du behöver inte honom för att överleva, du är stark och jag tror på dig.




När jag läste det du skrev till mig så börja tårarna rulla ner igen,
Lisa du ska vet hur mkt det värmde och nu har jag tänkt om!
Jag ska inte ta imot skit nå mer, jag ska inte stå där öppen för alla så dom kan såra mig som kritan (christian) gjorde.
ALDRIG!
Och du har rätt, han är inte värd en ända tår ifrån mig!
Och nu tycker jag nästan synd om kritan, (bara nästan!!)
Han vet inte vad kärlek innebär och han vet inte vad ordet "jag älskar dig" betyder.
Hoppas han inser en dag vad han har gjort för fel och hur han har betet sig,
Och mest av allt hoppas jag att han inte sårar Lisen som han såra mig!
Och en än gång, Tack Lisa Isaksson för de du skrev, allt blev så anorlunda med bara några ord!
Jag älskar dig Lisa! ♥
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR