Don’t wake me, cause I don't wanna leave this dream.

Efter att jag hade ätit mina mackor så dampa jag på Sara :)
Bara för att hon är såå söt!
Sen drog jag,LH och Sara till macken å jag vet inte varför jag följde med.
Jag skulle igentligen inte ha nått men jag köpte iaf en burk cola å tuggummin :)
Sen drog vi till UG och där var det typ inge folk alls.
Vi såg nå dålig program som hette "Arlanda" och det var fan de dåligaste jag sett på länge! xD
När kl var 21:00 drog jag,LH och Sara hem till Sara och såg nån film.
Minns inte vad den hette men det var bra uta helvete! :D
Efter filmen for jag å LH hem och nu så sitter jag här å chillar.
Funderar på om jag ska slå på en film elr om jag ska sova.
Jag tror det blir film för sova lät så tråååkigt! ;)
Puss! ♥ /Nf






varje gång jag tänker på dig ler jag, men sen inser jag hur det ligger till..
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR