ny klippt

Hello my friends! :)
Jag vakna kl 07:30 så jag fick skynda mig till skolan,
Kom iaf 5 min försent, men jag är ju rätt bra på att komma försent! ;)
Det var rätt chill idag!
Sprk (slöa som nå as, spela typ kort åde),HK (vi såg film,fika och planerade vad vi skulle göra nästa gång),Lunch,Idrott (men jag var inte med) och sen musik! :)
Efter skolan så for jag och klippte mig.
Det blev ju sådär men jag är alltid negativ då jag klipper mig, haha fråga mig inte varför!
Det blev ju inte precis fult elr så men jag tycker alltid att jag såg bättre ut innan.
Kanske för att jag är så van vid att se mig med det jag hade? :p
Efter det for jag hem och sen kom Milla och då gick vi till konsum.
Milla köpte en fridatidning,choklad och en cola.
Själv köpte jag inget alls, följde bara med som sälskap ;)
Sen for jag hem och åt.
Nu ska jag dra mig till syrran!
Mamma är där och är barnvakt till Isadora och Tindar medans Sandra (syrran) och hennes sambo Fredrik är i stan och gör nått :)
Så nu ska jag gå och gosa med mina söta systerdöttrar!
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR