No matter what you say about love, I keep coming back for more!

Nu är det helg!
Fyfan så jääävla skönt! :D
Idag på skolan hade vi HK och jag "jobba" med Sara,Milla,Una och Veronica.
Vi gjorde lövbiff,pommesfrites och sallad :)
Och gött blev det!
Sen drog jag och Sara till hennes mammas jobb och julpynta lite.
Och sen drog jag till syrran och gav henne min present jag har köpt åt henne.
Hon fyller ju år idag! :)
Grattis värdens bästa syster! Hoppas du får en underbar dag!
I love you and you know it!
Sen drog jag hem och lyssna på musik och fixa lite med några bilder jag har på datan :)
Och ikv tror jag att jag,Bojjan och Robin ska spela badminton.
Kulkul, fast jag har fortfaranda träningsvärk efter onsdagen då vi spela :P
Men inte äre väl nå! ;)
Haha, ne nu ska jag gå ner och se vad mina familjemedlemar håller på med.
Puss! ♥ /Nf




Jag har glömt att säga att det är slut mellan mig och Christian.
Båda två började tappa känslorana så vi bestämde att vi skulle fortsätta som vänner.
Och jag är glad att vi är vänner och inget mer :)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR