möms!

Jag kom nyss hem från pizzan.
Jag blev goda mätt kan jag ju säga ;)
LH och jag började prata om pengar när vi åt och då fick jag en idé!
När jag blir typ 30 ska jag gifta mig med en snuskigt rik man och jag skiter fullständigt hur han ser ut elr hur gammal han är, allt jag vill ha är pengarna!!
Och så kanske jag är ihop med han i 1 år (om inte mer elr mindre) och då ska jag ha shoppat så mkt kläder,väskor,skor,smink,smycken osv så att det inte får platts i ett höghus sen så dumpar jag han! ;) hehe
Jag vet att jag är rätt ond (a)
Ne men fan vad chill det hade varit!
Nu ska jag mysa på i mitt rum med den vackra musiken som spelas från högtalarna :)
Puss! ♥ /Nf

1 kommentarer
LH
2009-11-01 19:44:28

drömma kan man ju alltid få göra :)




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR