Max



Här är en bild på cupcakes! :) Det ser så sjukt gott ut och dom är fina!
Men jag kan ju säga att mina inte blev så fina som dom på bilden xD haha
Och när jag å Milla baka dom så ramla hon in i skåpet typ så vi garva i typ 5 min!
Sen efter att vi hade bakat så for hon hem och jag pröva min bikini för vi ska ju bada imorgon -.-
Just nu så sitter jag och längtar till imorgon för då hade jag tänkt fara hem till pappa ett tag, och kanske sova där.
Jag har saknat han mycket faktiskt, och dessutom saknar jag Max!
Han är så gullig och snäll :) och dessutom lydig så han lyssnar på vad man säger :P
Men nu har jag inte tid att sitta här och dryga!
Måste packa klart min väska till imorgon.
Puss! ♥ /Nf 



Max ♥
(han ser lite drogad ut men det blir så av blixten)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR