matte

Börja just med matteläxan.
Jag hatar läxor! Det tar ju bara massa tid av min fritid!
Det var rätt kul på skolan idag :)
Vi hade sprv och det var rätt chill sen så hade vi HK! ♥
På HK så gjorde vi kycklingsallad och åt det till lunch ist för skolmaten ;)
Det vart as gött kan jag ju säga!
Sen så hade vi idrott men jag palla inte vara med, kände mig så slö imorse.
Och till sist hade vi musik i typ 20 min sen sluta vi! :)
Efter skolan for jag hem och satt vi datan.
Lyssnar på musik som vanligt ;)
Vad skulle värden vara utan musik? Inget!
Nu ska jag fortsätta med matten dåe..
Puss! ♥ /Nf



*28 maj 2009*
Milla & Una 

*28 maj 2009*
Jag och Milla

*28 maj 2009*
Alla skratt,alla minnen,alla stunder.. med dig. jag saknar dom.

*28 maj 2009*
Vi sa att det alltid skulle vara vi 3, vi mot värden.
Men vi blev äldre, och olika.
Allt ändrades under sommaren 2009.

I miss you and the time with you! :(

2 kommentarer
Anonym
2009-11-18 19:07:24

Saknar dig med ! <33


Anonym
2009-11-18 19:08:27

/camilla




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR