hej igen

Det var ett tag sen sist :P
Men jag har inte haft tid.
Från fredag till måndag har jag varit hos älsklingen och sen på måndagen så sov jag hela dagen!
Jag kom hem från skolan, satt vid datan i 30 min sen fick jag as ont i huvve och börja må dåligt så då la jag mig i sängen och somna tills vi skulle äta kl 17:00 och sen efter maten la jag mig och sov till idag.
Mådde inte precis bra igår.
Men idag på morgonen så var jag mycket piggare och jag vakna faktiskt kl 06:30!!
Jag har inte vaknat så tidigt på typ ett år! ;o

Idag så har jag varit på skolan.
Fast jag hade bara sv,iup och eng och jag var bara på eng i typ 20 min sen for jag till tandläkare och efter det så for jag hem och åt lunch och till sist så for alla i högstatiet till vårdcentralen och tog vaccinet mot svininfluensan.
När jag hade tagit sprutan så gick jag och Milla till konsum och köpte chocklad och cola. Vi vet att vi är nyttiga ;)
Sen drog vi hem till mig å såg tv,prata och satt vid datan.
Vi kände inte av nått i armen där dom hade tagit sprutan men sen då Milla gick hem och åt så la jag mig ner i sängen och såg film. När jag hade legat ner i typ 40 min så var det mat och då ställde jag mig upp och gick ner.
När jag skulle sträcka mig efter tallriken så trodde jag seriöst att nån stak en kniv i armen på mig!
Jag drog tillbaka armen snabbt och sa "aj, fan vad ont jag fick i armen!" och då skulle mamma kaxa och då sa hon "jag sa ju de, du ska inte vara så kaxig ;)".
Sen dess har jag haft as ont i armen!
När jag böjer på den osv..
Det var min helg och min dag!
Puss /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR