Grattis Darling!

IdaN fyller år idag!
Grattis snygging! Hoppas du får en superbra födelsedag! ♥ Love you!


Idag så har det varit skola.
Och allt var precis som vanligt förutom gympan!
Vi hade nå skit då vi skulle kasta bollar på vandra och vi var i 2 olika lag.
Och jag är boll rädd (iaf då man spelar med 9:orna) för dom skjuter så jääääävla hårt!
Så jag skaka typ hela gympa lektionen (a)
Sen efter skolan for jag till Enoch en snabbis men jag skulle dra lika fort som jag kom typ för mamma ringde och sa att jag var tvungen att aktivera mitt kort :P
Så jag gjorde det och sen for jag hem och dryga vid datan tills vi skulle äta.
Efter maten så hämta Bojjan och Robin upp mig och så drog vi till Bojjan :)
Vi satt och prata och såg nå skit på datan.
Eller jag såg det inte, jag sov istället. Men dom såg.
Sen for vi och spela badminton och vi spela även lite pingis,fotboll och basket ;)
Riktigt kul.
Vi kom 21:00 och jag kom hem 23:00.
Det var inte riktigt planerat att vi skulle vara borta som länge men vi glömde tiden :P
När jag kom hem så ducha jag och så la jag mig ner i sängen.
Mina ben är helt slut!
Nu ska jag sova (kommer somna ganska snabbt!), Godnatt :)
Puss! ♥ /Nf
1 kommentarer
ida
2009-11-26 13:56:57

tack gummman! <3 älskar dig!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR