:) ? :( ?

Jag trodde värden skulle gå under igår!
Jag fick min mens.
Och jag har haft mensvärk hela dagen idag!
På skolan,efter skola och på ug!
Det är bara nu jag inte har det men nu har jag ont i huvve ist -.-
Snacka om jobbigt läge!
Men jag var iaf på skolan idag och det var skolfoto idag juuu!
Haha och jag kan säga att jag tror att det kommer se sjukt ut! (iaf på mig!!)
Men inte äre väl nå! ;)
Sen efter skolan gick jag hem och satt vid datan och lyssna igenom gammal musik.
Faktiskt rätt kul.
Sen så åt och efter det kom Bojjan och hämta mig med skotern! :D
Gud så kul det var att åka skoter kan jag säga fast ändå skriker jag som en lite flicka (a)
Men jag är inte så van vid att åka skoter eftersom min familj är lite udda.
Vi har nog aldrig ägt en skoter (iaf inte då jag har levt) så skoter kom in i mitt liv förra året typ :P
Det var förra året jag börja åka skoter med grapparna.
Iaf så for jag och Bojjan hem till han och lämna skoter sen så gick vi till ug.
När vi var där så satt vi och prata en stund sen spela vi pingis.
Och jag åkte fan ut varje gång typ!
Jag brukar faktikst vara bra på de, fråga Grillen får ni höra! (:
Sen så fick jag smaka dricka av Stefan och så hade han ryggen mot mig och så drack jag just som han skrämde mig så jag fick drickan i fel strupe så jag spota ut allt på golvet och börja hosta som nån tok och sen börja jag skratta så jag grät! xD Fyfan vad kul det var!
Och både Stefan och Bojjan trodde jag var dum i huvvet! :P
Sen drog jag hem och när jag väl var hemma hoppa jag i duschen (eftersom jag hade så mkt hårspray och det snöa ute så håret blev helt kladdigt och hårt) och efter det så la jag mig i sängen :)
Fick just min mensvärk tillbaka så jag ska nog ta en alvedon och sen se film.
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR