Chocolate Cupcakes

Tjääna!
Idag så var det skola som vanligt dåe! ;p
Och torsdagar suger om nån ville veta!
Fast på redovisningen idag då Milla redovisa höll jag på att dö av skratt!
Milla skulle säga det hon hade skrivit och det var typ 1 och en halv sida och det tog typ 10 min för henne att redovisa för hon skratta så mkt så hon kunde inte prata. Och till slut börja lärarna oxå skratta xD
Efter skolan gick jag hem och satt mig vid datan och såg heroes.
Jag ska snart baka Chocolate Cupcakes, och Milla kanske kommer över och hjälper till. (hoppas jag iaf :P)
Sen ska jag nog bara ta det lungt.
Vi ska ju till jokkmokk med skolan imorgon och bussen går 07:15 så jag måste nog gå upp ungeför 06:00 så det blir en tidig kväll för mig ikväll :)
Nu ska jag iaf ner och baka!
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR