GirlPower!

Skolan SÖG som vanlig,
Jag och LH sprang över till dagis och fråga om vi fick praoa där vecka 21 och det fick vi,
Men vi ville vara på fröet (det finns två avdelningar) men Amanda skulle vara där så vi ska nog vara på blomman.
På fröet går dom minsta barnen och på blomman går dom äldre ;p
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba med barn då jag blir stor för det är kul coh dom är såååå söta! ;D
Efter skolan var jag med Milla,
Vi käka glass och spela fotboll, eller vi tänkte spela fotboll men då hoppa vi studsmatta med Amanda,Elin och Tim.
Vi var även med Edvin som gungade :)   (kommer bilder)
Sen åt vi plättar, Milla åt hos oss,
Milla har nyss tvättat mitt hår och sen skulle hon hem och damsuga så hon kommer nog snart,







 
Edvin gillar att gunga :]


Lillebror Tim,


Tim,Amanda och Elin ;p


Jag och Milla ;p love you <3
GirlPower!



Ska kila nu :]
Heyyyys /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR