Ojojoj!

Idag höll jag inte på att ta mig upp,
Mamma kom och skrek åt mig och C några gånger och hota med att hälla vatten på mig!
Men jag kom till skolan och somna på syslöjden (a)
För jag kunde inte jobba för Camilla (våran slöjdlärare) var borta så vi hade en vikarie.
På skolan så sprang Johan GS och Mojje med en blöt hanska och slog oss (mig,Sara,Milla,Una,Vera mm)
Efter skolan for jag,Milla och Una till pappa och hämta min cykel och se så for vi hem till C och hjälpte hans lillasyster Amanda med att klippa Lollo, Och jag säger bara ojojoj!
Amanda satsa inte på frisör jobb! xD
Hon klippte för mkt i luggen så ... jaa!
Men då fick jag klippa till så hon fick snelugg osv.
Det blev bättre då kan jag ju lova (a)
Sen for Una och Milla hem och åt och jag myste med C men jag somna x)
Vaknade 17.50 kanske och då gick jag hem och åt,
Nu har jag tittat på klänningar (ovanligt?!)
Alla klänningar jag hittat som jag vill ha har varit slut! ;(
Men dom har "fyllt på" nu, elr vad man säger! ;D
Här är en klänning jag är helt såld på!! <3
GILLAR ROSETTER (a)

Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM

den var även söt :]
Alicia Dress SEK 749, Yumi - NELLY.COM
3 kommentarer
malin
2009-05-26 18:45:40 » http://bustrollet.blogg.se/

så snygg klänning


Petra
2009-05-26 20:22:24

Den första tycker jag du ska köpa :).


Svar
2009-05-26 20:31:23

Malin: Jo jag vet :]



Petra: Den finns inte nu ;(




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR