Inte min dag!

Fan!
Måste bo hos pappa till imorgon elr i övermorgron!!
Tycker inte om att bo hos han för att han bor typ låååångt åt helvete från allt och alla! ;s
Och han gillar mig typ inte längre, sur mot mig osv..
Så just nu är mitt humör inte på topp!
Desutom vill jag ha Ralles gammla moppe men han säger att jag bara får nån jävla vespa!
Vem i hela värden vill ha en vespa istället för en moppe?! ;o
Inte då jag!
Och en till sak, Dom har huggit ner hela skogen vid pappa!
Det ser ut som nån jävla fotbollsplan mellan vårat hus och Emil.D's hus! -.-
Jag blir tokig, förra sommaren högg dom massa träd i skogen brevis oss och nu tar dom bort hela skogen framför oss,
Snart är det bara massa hus med stora "fotbollsplaner".
8:orna ska fara till GBG så det blir inge moppe elr att vara med dom heller..
Det är inte min dag idaaag! :/ 


Vår nya fotbollsplan! Visst blev det fint? *HOST* noooooT!


Vad ska jag ta mig till?! ;(

2 kommentarer
Sandra
2009-05-20 19:18:25

Konstigt att han är sur när du aldrig är där?


N ^^
2009-05-20 19:23:00

vem vill vara där då han är sur?!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR