Gode less!

Nu är jag gode less!
Har varit på dagis i 2 dagar och är inte nå pigg på att fara dit imorgon oxå! ;s
Jag och LH är på blomman där dom äldre barnen är och dom klänger på oss som om vi vore en staty,
Aja vårat fel att vi valde de (a) Men vi ville vara på fröet där dom mindre barnen är men där är Milla och Sara ;(
Jag och LH hasr redan praoat på blomman och Milla på fröet men ändå fick vi vara på samma ställe iaf ..
Efter dagis så for jag hem och såg "Dollhouse" det var inte nå bra tyckte jag x)
Sedan somna jag i sängen (ovanligt;)
Var så trött efter att ha varit på dagis den 08.00 till 14.30.
Mamma kom in och sa att det var mat och så fråga hon om jag kunde vara barnvakt till Edvin (Christians lillebror) för Camilla (hans mamma) underarde för hon skulle på nå möte.
Då somna jag med Edvin oxå!
Så nu är jag pigg och alart! ;D
Hehe, inte så smart att sova för nu kommer jag inte kunna sova inatt men iaf,
Ligger i sängen just nu,
Undrar när jag ska tvinga mig att somna :)
Ska iaf se film elr nått annat nu,
Puss /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR