Galet :)

Gårdagen;
Vi sluta skolan efter lunch och då var jag med Sara :)
Vi gick ut med Rick och köpte glass,
När vi kom hem såg vi Mojje köra förbi med sin moppe så vi vinka åt han och då kom han,
Jag och Sara tog hans moppe och körde runt på Saras går lite grann ;)
Sara körde hela tiden men det var ändåå kul!
Sen for jag hem och åt och sen ut med Sara igen,
Då gick vi ut med Kajma och vi gick till spegeldammen där han bada :)
Efter en låång promenad med han ringde Mojje och sa att vi skulle komma till spegeldammen igen (vi hade hunnit gå hem) men vi orka inte gå så Bojjan hämta oss ;p
När vi skulle till spegeldammen körde jag moppe en bit!
Det var as skoj !!! :D
När vi kom ner dit så var Enoch,Tomas,Mojje och Linus där,
Sara drog iväg med Bojjans moppe UTAAN mig! ;(
Och hon var borta ett tag och då bestämde jag mig för att ringa henne och se om hon inte hade krachat elr nå men då sa hon att hon inte fick igång moppen igen så vi fick gå till henne (hon hade kört iväg ganska långt)
Efter att vi hittat henne så skulle vi fara till mig en snabbis så jag,Bojjan och Enoch drog iväg en sväng,
Sara som trodde att vi var hos mig hade gått dit och frågat efter mig men jag var ju inte där (vi leta Sara).
Då mamma fick veta att Sara inte viste var jag var och Sara hade min mobil så blev mamma orolig! -.-
Så jag drog hem och då börja hon tjorva en massa men jag drog ut sen.

Vi var lite överallt och gorma men en massa folk,
Men jag drog hem vid 00.30 för Sara drog då så jag drog hem och titta film,
Vaknade sedan kl 04.00 av att Christian kom in i mitt rum och gorma, full var han oxå!
Så vi gick över till han och sov där.


   
Rick <3                                  Kajma <3



Idag;
Vaknade ungefär 12.00 för vi var uppe till 06.00
Då drog Christian,Netto och Kvirre till Petra och drack kaffe och jag for hem och gjorde mig klar för att jag,mamma,Håkan och Sara skulle till Jokkmokk och se när Ralles lag hade match :)
Dom förlora igen med 5-4! ;(
När vi kom tillbaka till Vuollerim så for jag och Sara till pizzan och hälsa på Fay,
Vi satt och prata med henne till 16.55 sen for vi hem.
Har sjukt tråkigt just nu, väntar på att vi ska till pizzan och äta för vi kan inte inte fara ännu för det är så mkt folk där,
Typ 20 om inte mer, för det är ett helt fotbollslag där ;/ 

Men skriver mer ikväll om vi har tur! ;p 
Puss / Nf 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR