,.

Idag så for vi till Porjus med skolan,
Det sög men det är bättre än vanlig skoldag!
Vi slutatde efter lunch och då for jag hem med Sara och LH :)
Vi baka kladdkaka som blev riktigt kladdig!
Johan och Peter kom förbi oxå, Johan smaka kladdkakan och jag vill inte veta vad han tyckte om den! xD
Sen så såg vi film men jag somna och vaka med ett ryk för att Sara och LH skrek och då slog jag min hand i datan, ONT!
Vakna med ett ryk igen lite senare men sen sov jag som en stock tills filmen var slut och Sara och LH börja "skrika" och dra i mig för att dom inte fatta slutet x) elr fatta och fatta, dom fråga om det var så elr så osv ;)
Nu sitter jag hos C,
Ska sova här för vi har opration dagsverket imorgon :)

Idag sa jag att jag tyckte jag hade fet mage då sa Sara "vad fan är jag då?!"
och LH sa "men dom säger : dö du tar upp hela värden, till mig!"
HAHA (dom är inte feta) men det lät så jäääävla kul! xD

"Dö du tar upp hela värden"

Godnatt <3 /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR