Skoter olycka? ;o

Jag sov i LH's systers lägenhet till idag! :)
Hennes syrra är  fjällen med hennes pojkvän och då skulle LH vara hundvakt åt hennes hund Athena!
Och LH ville inte sova själv där så då sov jag med henne!
Vi var typ uppe till 03.30 och prata om killar,familjen,kompisar osv. ;)
Jag vackan typ 13.00 och LH typ 10.30! xD
Sen gick jag hem och åt och efter det var de möte om badhuset och Jokkmokk.
Det gick jätte bra och vi ska ha ett nytt möte imorgon!
Efter mötet så hade jag och LH tråkigt så vi locka håret på varandra!
Sen så gick vi ut med massa folk ! ;D
Dom tvinga oss att åka skoter i en pulka ! Vi var nära på att välta och jag fick inte gå! ;s
Man trodde ju att man skulle vara med i en skoter olycka ! xD
Sen skulle LH hem till mig och hämta hennes vantar så då var jag oxå tungen att dra.
Och nu sitter jag här och tråååkar ! ;o

Ska dra nu och hitta på nått.
Kanske se film, vem vet? ;)
Puss / Nf




Athena ;D<3





Jag i lockigt hår! x)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR