BUS!

Vanlig skoldag idag! ;/
Tråkig och lååångsam!
Efter skolan så skulle jag vara med Christian så jag skicka ett sms och sa att jag vänta på folkan för han hade inte slutat ännu, och jag vänta i typ 5-10 min och till slut ringde jag och fråga vart han höll hus då hade han kört hem grannen
men skulle tillbaka till skolan för att hämta sitt ljud jobb, så då cykla jag hem och åt några mackor medans jag vänta på han.
När han till slut kom hem till mig så börja vi jobba med hans ljud jobb!
Det var hur tråkigt som helst men allt för min pojke! :)<3
Sen så blev han less och ville att vi skulle se "They Wait" som jag inte våga se igår,
Den var inte så läskig iaf, det var bara för att jag inte var berädd som jag ble så rädd igår! ;p
Men lite läskig var den!
Efter filmen såg vi en annan som heter "black balloon" och den var ganska så rolig! ;)
Haha sen så hoppa jag på Christian och höll fast han,
Så tog jag "beauty body lotion" och kleta ut över han mun!
Om han öppna den så fick han i munnen och då börja jag kittla honom! x'D
Det var inte lite kul !
Men sen gjorde han likadant på mig..
Fast jag höll på att spy! xd
BUS,BUS ! :)<3

Nu orkar jag inte skiva mer,
Ska se en film som heter "Marley and me" ! :)
Godnatt! <3 /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR