Wake me up when september ends!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men har haft fullt upp ;)
Har haft skit kul desutom!!
Aja, Idag vaknade jag kl 05:00 för att min mage har typ gått i konkurs!
Vaknade där vid 05:00 i förrgår oxå.. Vet inte vad det är men har bara legat i sängen och rulla runt och gått upp hela tiden.
Och just nu har jag oxå ont i magen och jag är helt säker på att jag kommer vakna 5 imorgon oxå! ;(
Ville bara skära upp magen och sen skära halsen av mig! Och jag lovar att jag hade gjort det om jag hade gått med den värken dagligen!
Nog om det, sov hos älsklingen så han vaknade oxå 5 av att jag rulla runt ;p
Men han skulle ju ändå upp 08:00 för han skulle ju jobba (a) hehe
Jag somnade om då han gick och jobba och han sa att han skulle komma hem till lunch och väcka mig,
När han kom hem så sa han att jag skulle gå upp för klockan var 15:00 men han skulle ju komma vid lunch så jag trodde honom inte och då fråga jag "när ska du tillbaka och jobba då?" då svara han "jag har slutat, jag sa ju att klockan var 3"
då trodde jag honom och klev upp ;p
Grillen,Bojjan och Enoch kom förbi och pratat lite och sen körde Enoch hem mig så jag fick duscha och lite annat.
Efter maten for jag tbx till bby och såg film,
Grillen kom även förbi (igen) och skulle ha med oss ut,
Så vi for och bada i spegeldammen :) (eller vi och vi, snarare JAG! dom var badkrukoor!)
Sen for jag och bby hem till honom och såg en annan film.
Har inte gjort nått annat än att vara med den bästa idag :)
Vet inte då jag uppdaterar igen så hare bra,
Puss! ;* /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR