Raggen!

Idag så spela vi brännboll typ hela dan ;p
Lagen var 6+7 och 8 och 9:an!
Dom sämsta lagen jag någonsin sett! xD
Först körde 8 mot 9:an och då vann 9:an, sen körde 6+7 mot 9:an och då vann 9:orna med 1 poäng mer än oss! xD
Sen körde 6+7 mot 8 och då förlora vi igen så 9:an och 8:an fick köra final och 9:an vann!
Efter det for jag hem och duscha, och käka och efter maten var jag med Sara.
Vi gjorde inte så mkt, gick till konsum fram och tbx å köpte choklad och sen gick vi till spegeldammen ;)
När vi var där kom Enoch och Bojjan förbi med mopparna!
Så vi drog raggen med dom.
For lite överallt, skogsvägar och massa skit ;p
Men kul vare!
Mojje kom oxå efter ett tag, så då åkta Sara med Mojje och jag med Bojjan (innan åkte Sara med Enoch och jag med Bojjan ;p)
Nu är jag hemma och funderar på att duscha igen för jag sinker moppe som fan! xD
Ska ju på Ralles student och vill ju inte stinka moppe då (a)
Aja ska nog duscha iaf, Puss! ;* /Nf


Var eran dag lika bra som min?


Sara <3
P.S Älskar diiig ;*

Jag tror Bojjan hitta sin brud till slut ;)

Vart har Enoch handen? ;p

Enoch,Mojje och Sara! ;D
1 kommentarer
s
2009-06-11 22:49:09

älskar dej oxå nadja <3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR