Luleå!

Sov hos bby i natt :)
Och han sommarjobbar så han gick upp 07:40 och då vaknade även jag.. :/
När han hade farit kom hans mamma (Camilla) in och fråga om jag skulle följa med till Luleå med henne,Amanda (lillasyster),Edvin (lillebror) och Lotta (faster)!
Och jag hade inte planerat nått för dagen så jag följde med.
Vi for först förbi suderbyn för Edvin skulle kolla upp nått han har i pannan och sen for vi och åt :)
Efter det for vi på en massa olika affärer.
Jag köpte 2 st tröjor, en grön och en röd!
På vägen hem somna jag men vakna igen då vi var i Boden ;p
Nu är jag iaf hemma och är hungrig som ett as!
Mamma kommer snart hem hon skulle på konsum och köpa nå mat man varmer i mikron för dom åt nått äckligt!
Det heter typ "isterband och stuvad potatis" ;s
Inte gott kan jag ju medela!!
Sedan ska jag fara ut som vanligt med en massa vänner! :)
Puss! ;* /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR