idag!

Saraa och Hanna kommer idag! Yey!
Och vill ni veta en till sak?
Det är sol ute för typ första gången !! ;D

Vaknade typ 12.30 idag och jag hann bara gå ut och hämta lunch då det rngde på min mobil,
Det var bby som ville att jag skulle komma över till honom,
Han har nämligen haft lan inatt och han börja jobba idag kl 08.00 så han har bara sovit en timme inatt ;p
När jag kom dit låg han och sov men vaknade då jag la mig i sängen brevid honom,
Var där kanske i 15 min sen skulle jag hem igen och käka lunch men då följde han med hem till mig (?)
Och nu ligger han och sover i min säng :)
Han är såå söt då han sover! ;D
Mamma och Håkan for tidigt i morse till Turkiet,
Dom ska vara där i 2 veckor så jag får antigen bo hos bby elr hos pappa..
Men den här helgen ska jag bo hemma hos mamma med syrran och Fredrik :)
Aja ska försöka sminka mig osv nu,
Puss!  ;* /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR