Best of me

Igår:
När jag vakna sminka jag med och sen cykla jag till Sara :)
Påväg dit träffa jag bby,Alexander K,Stefan och Mojje, bby och Alex jobba och Stefan och Mojje körde moppe.
For till Sara och var med henne och LH.
Enoch kom även förbi och då bestämde vi oss för att fara med killarna ;)
Jag åkte med Enoch,Sara med Stefan och LH med Mojje.
Vi for till konsum och köpte glass och sen drog vi till Bojjan men han var inte hemma..
Vi tappade bort Mojje och LH och då fick vi veta att dom hade dragit hem.
Träffade på Grillen oxå så han följde med oss ;p
Sen blev det tråkigt så då for jag till bby för han hade slutat,
Han skulle hjälpa sin mamma med nått ute och jag skulle hämta ett vatten glas så då hällde jag det över honom istället! xD Sen hämta jag ännu mer och till slut var han dyngsur x) hehee
När jag sedan gick in på toan för att hämta mer vatten (till hans mamma nu) så putta han i mig i badkaret och tog vattenslangen och spruta ner hela mig! ;p
Så jag fick låna kläder av honom och sen åt vi hamburgare,
Efter maten drog jag till Enochs stuga med Enoch,Sara,Bojjan,Stefan och Grillen :)
När vi kom fram börja dom elda bastu och sen drog vi ut med båten och fiska,
Ingen fick nått så vi drog tbx och basta och bada!
Alla bada och basta förutom Sara för hon hade inte kläder med sig (jag hade tröja och badbyxor)
Efter det så satt vi bara och prata å hade trevligt :)
Men sen så skulle killarna ut och fiska igen så vi drog ut med båten,
Den här gången fiska Stefan och Grillen från land och Enoch å Bojjan från båten,
Nu fick Bojjan en fisk men ingen annan,
Gissa om Bojjan var överlycklig? ;) hehe
Vi for till stugan igen och då vara alla less på myggen så vi droh hem,
Jag for till bby och sov där och alla andra drog hem.

Här får ni några bilder! ;D

Grillen fiskar och pratar i telefon

Stefan posar ;p

Bojjan,Sara och Grillen :)

Enoch kör båten :)

Bojjan fick en gädda och stolt var han! x)

Bojjan och gäddan!


Usch! ;s

2 kommentarer
B
2009-06-24 18:38:09

Fy fan vad Grann Gädda :P!!!!


Elin
2009-06-27 16:18:15 » http://elinrenstroom.blogg.se/

den var fan stor ;o




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR