Barnvakt

Vaknade där vi lunch nån gång,
Satt vi datan och sedan hoppade jag i duschen.
Det behövdes kan jag säga!
Sedan tog jag på mig en ansiktsmask som skulle vara på i 15 min så då satt jag vid datan med den.
Sen kom Edvin, Jag och mamma skulle vara barnvakt åt han för Camilla skulle jobba.
Mamma kolla till honom medans jag sminkade mig osv och sen gick vi 3 ut på en promenad :)
Vi gick till konsum och köpte en glass jag och Edvin delade på.
När vi kom hem for mamma iväg nån stanns så jag fick se till Edvin.
Han var hur busig som helst och skulle vara överallt! ;p
Till slut tog jag honom till Tims säng och så somna vi båda där tills det var mat.
Han hade vaknat före mig men mamma kom och hämta han och jag sov vidare!
Just nu så sitter jag här och har sjukt tråkigt ;/
Undrar om det blir att fara ut med nån ikväll elr inte?
Har inte så mkt mer å skriva :)
Puss! ;* /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR