Tack syster! <3

Som ni kanske ser har jag fått en ny blogg design!
Det är min kära syster som är så duktig på att göra designer :)
Tycker den vart riktigt fin! <3

 
Igår kom jag iaf hem från Bureå,
När jag kom hem dumpa jag väskan i hallen sprang på toa och sen direkt över till Christian! ;)
Har saknat han sjukt mkt!
Å det kändes skönt att få se hans leende igen :)
Hela gårdagen spendera jag med han,
Idag så har jag bara legat i sängen och myst med värdens bästa kille :)
Men sen for jag hem för jag måste sminka mig och träffa mamma lite,
Hon fyllde föresten 41 i onsdag! :D
Sen har det inte hänt så mkt mer,
Kanske skriver mer ikväll om jag har tid :)



Har glömt säga att jag har färgat håret, men det kanske ni har sett ;)
Här har ni iaf bilder på nu och då,

Nu :)

Då :)

Tycker dock att mitt hår blev alldeles för mörkt men och att det ser svart ut men det är mörkt brunt och
färgen försvinner ju efter ett tag ;p


Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR