sry

Har inte skrivit på ett tag, ovanligt? ;p
Men min dator har faktiskt varit hemma hos pappa och jag har bott hos mamma sen fredag,
Och jag har inte orkat hämta den och det känns bra,
För jag har nästa inte suttit vid datan förutom 1 gång hos älsk!
Känner mig ganska så stålt! (:
Aja idag vaknade jag 15.00!!
Mamma ringde och väckte mig (sov hos Christian) för hon fatta att jag sov ännu för att jag inte hade varit hem nå (a)
Sen har jag varit med bby hela dagen förutom halv 10 och till nu,
För jag har just kommit hem från sommarjobbet ;p
Jag städar i rimhallen! x) Men får ju pengar för det så,
Aja nu ska jag över till Christian och käka popcorn och sen en film :)
Puss! ;* /Nf
2 kommentarer
SARA
2009-07-08 00:29:17

städar du i rimhallen ? x)


malin
2009-07-09 00:58:31

städar du i rimhallen?




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR