Hämden är ljuv!

Sitter just nu på mitt rum och är blöt!
Manne och Urban slängde just i mig i poolen som vi har på baksidan,
Jag försökte ljuga och säga att mobilen var i fickan men ni ser ju hur det gick! xD
Och kan lova att det var 0 gradit i det där vattnet! ;o
Kallt så ut av helvete!
Men en sak är säker, Hämden är ljuv! ;)
Tidigare idag var jag hos Hanna och fika för hon fyller 14 år idag,
Grattis Hanna! ;d<3
Sen for jag ut med Sara och LH, Hanna skulle komma senare,
Vi drog hem till mig och kolla TV ;p
Hade inte så mkt för oss,
Sen for dom hem och då passa ju Manne och Urban på och slänga i mig,
Och inte kunde nån hjälpa mig såklart, för dom hade fullt upp med att skratta xD
Speciellt mamma!
Men kan ju lova att hon kommer åka i en vacker dag oxå ;)
Hehe, nu ska jag ta på mig lite torra kläder,
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR