Bureå imorgon! <3

Har glömt att säga en sak!
Jag följer med Elin till Bureå imorgon!! ;D
Saknar ju alla i Bureå så det ska bli kul att träffa dom igen,
Idag har jaag och Elin varit ute men en massa människor ;p
Och Enoch å Bojjan körde moppe och så skulle Enoch svänga mot vårt hål och då kom bojjan med värdens fart in i Enoch så dom och mopparna flög mot mig och Elin!
Elin hamna mellan mopparan och jag hamna på sidan vid Bojjans moppe,
Och alla gjorde illa sig förutom jag, jag är superman ;)
Enoch skrapa upp ryggen och fick ont i arslet, Bojjan fick typ en sprika i foten och Elin fick ont i armen och höften :/
Men vi överlevde!!
Sen har vi bara varit ute på byn och svammlat :)
Ska vara social med Elin nue,
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR