Du lyser upp min dag <3

Idag så vackna jag 13.00 ;p
Inte så ovanligt men men .
Sen så ringde Milla och då kom hon över och då satt vi bara vid datan.
När vi sedan skulle äta så undra mamma om jag skulle äta kyckling hos henne elr grönpepperfilé hos pappa,
Det var ett väldigt svårt val så då valde jag inte av det för Millas mamma undra om jag ville äta hos dom! xD
Sen efter maten gick vi till mig och såg "Wedding Crashers" ! :)
När den tog slut så gjorde Milla en frilla på mig som var VÄLDIIGT vacket ! (höhö naat) xd
Efter att jag hade får en väääldigt vacker frisyr så gjorde jag en på henne och det blev jätte braa ! ;D
Resultaten :
   
Jag xd
       
Milla <3


Älskar dig Milla ! <3
Du är underbar HONEY ! ;*
1 kommentarer
Anonym
2009-01-18 23:25:57

Älskar dig Nadja ! <3<3<3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR