Mördare x)

Idag på skolan hade vi idrott,musik,lunch och sen elevens val ;p
Jag,Milla och Una hade valt att se en film och sen göra en resension om filmen vi såg.
Vi såg en film som hette "5ive girls" och det var en skräckfilm såklart ;)
Sen efter filmen börja Una och Milla mucka med mig !
Milla hoppa på mig och medans rota Una i min dator ! ;o
Och då knäa Milla mig i ansikte och sen så kom jag lös och då hoppa hon på mig igen och tröck upp
hennes tumnagel i halsen på mig !! ;o
Värsta mördaren!
Hon tänkte punktera mina lunger med hennes uberlånga nagel !
Hennes tumnagel är as lång och så tröck hon upp den i halsen på mig och då börja det blöda och nu har jag
ett nagel märka i halsen! -.-''
Och ett litet hål i läppen! xD
Aja ska dra och se vad det finns att göra!
Pussheys / Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR