Hatar JMK !

Idag på skolan så fick vi typ utbrott ! xd
Vi fick reda på att vi ska fara till Jokkmokk varanan fredag !
Och det ville ju INGEN förstås!
Så vi har bestämt med 9:an,8:an och 6:an att vi ska streika ! x)
Efter skolan så var jag med milla och v gick till konsum och köpte Bubblizzz! <3
Och sen så gick vi till Milla och försökte fånga deras härmeln på bild.
Den bor i deras tak. x)
Men den kom bara fram en snabbis så jag han inte ta kort.. :(
Sen på kvällen blev det backe!
Åkta med Sara,LH,Milla,Frida och Mailn <3
Och nu sitter jag här och jag ganska så kul.
För snart kommer Elin !
Hon kommer på måndag och jag länktar som faaan !
Aja ska se film nu :)
Godnatt <3 / Nf

Ps: till dig sara : love my Sara, she is the best ! worst kinge ever ! <3;*
h3h3 <3


Pokerface ! ;*
Hitta min stora kärlek idag ! :)<3
Jag vet att ni är avensjuka !

Hans blick gör mig varm i hela kroppen ! ;p<3
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR