Tiden går och vi med den

Idag så höll jag inte på att ta mig upp.
Jag var så sjukt trött så der var inte sant.
Vakna kl 07:45 så jag var lite stressad på morgonen! ;s
Jag kom iaf 15 min försent, men int äre väl nå  ;)
Vi hade rätt så chill dag, vi sluta typ 13:30 elr om det var 13:00.
Och då gick jag hem och såg "New moon" och jag kan ju säga att den äger!
Sen så läste jag "om jag kunde drömma" fast jag somna nästa direkt (a)
Jag har börjat sova as mkt efter skolan och skööönt äre!
När det var dags för mat kom mamma upp och väckte mig men jag sket i maten och sov vidare.
Sen när jag vakna var mamma borta och maten stog på bordet så jag varmde lite mat och sen så prata jag med IdaN i telefonen :) söt brud!
Vi snacka ett tag men sen så gick jag upp och satt vid datan.
Mitt hår var så skitigt så jag bestämde mig att gå och bada och läsa lite i boken :)
Efter badet/duschen så fika jag och sen öa jag mig ner i sängen och nu hade jag tänkt att se film.
Jag är sjukt trött men jag ska försöka se klart heöa filmen ;)
Godnatt! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR