pappa

Jag sitter hos pappa just nu :)
Det blir att sova här för imorgon så ska jag vara hundvakt till Max.
Min älsklingsvovve :)
Och idag så vakna jag 14:00 och sen så har jag bara legat i sängen och sett film.
Sen drog jag till pappa och åt, det blev lövbiff och potatisklyfftor (y)
Efter den sjukt goda maten (pappas mat är ALLTID god) så visa Monica en massa bilder på Max och Frank :)
Frank är min bror Fredriks hund.
Sen så gick jag en promenad med Maxen för han gnällde som fan.
Medans jag gick så prata jag med lillbojjan :)
När jag kom hem så satt jag mig vid datan och lyssna på musik.
Jag ska snart dra till Bojjan hade jag tänkt ;)
Men nu måste jag fixa mitt hår (för det är helt åt helvete) och sen drar jag nog!
Puss! ♥ /Nf





0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR