Knäck ♥

Idag äre torsdag vilket betyder att det är en av dom drygaste skoldagarna under veckan!
Och dessutom hade vi matte prov, det gjorde inte dagen bättre precis ;s
Efter skolan så gick jag hem och satt vi datan,
Sen så bestämde jag mg för att göra knäck (igen!).
Jag gjorde knäck i tisdag och det är lite kvar av dom men jag måste ju såklart göra mera ;)
Kommer säkert göra knäck på söndag med.
Så snart har jag så mkt så jag kan bjuda hela Vuollerim ;)
Anyway, efter att jag hade gjort knäcken så åt jag och drog sedan ut med Enoch och Sara.
Vi gick till macken fast det han stänga innan vi han fram för jag och Enoch dampa som fan på varandra xD
Man kan ju tro att vi är syskon, förutom att han alltid våldtar mig!
Men då macken var stängd så drog jag och Enoch till Mojje och Sara for hem.
När vi var hos Mojje åt vi knäck och prata en massa :)
Vi titta även på massa sjuka saker på datan.
Då klockan var ungefär 21:30 drog jag och Enoch hem.
Nu ska jag ner och borsta tänderna och sen ska jag dra på en moovie! ;)
Godnatt ♥ /Nf 





0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR