Have a heart

Idag så var jag på skolan och jag kan ju säga att måndagar och torsdagar är dom drygaste skoldagarna någonsin! Usch!
Men efter den sjukt tråkiga skoldagen så for jag,Enoch,Macke och Adam hem till Enoch och drack kaffe :)
Sen så såg vi lite av en film, fast det var bara jag som tyckte den var bra (a)
Efter ett tag for jag hem och åt,
Ralle hade gjort kycklingsallad, mums! :)
Fast jag peta ut kycklingen och då blev han sur och då åt jag upp min mat sen satt jag mig vid datan och lyssna på musik och chatta med lite folk :)
Sen bestämde jag och Enoch att vi skulle dra till UG så vi for dit och spela lite poker,biljard och pingis.
Fast jag förlora på allt typ (:
När Bojjan kom så börja vi prata om en person och då sa han "men ta * ut ur skallen och sn gör du så här" och så gjorde han en skit rolig sak så jag skratta tills jag grät!!!
Jag har inte skrattat så mkt på as länge!
Jag kunde inte andas seriöst och sen hade jag as ont i magen :')
Men jag säger dig bara en sak Bojjan, gör aldrig om det!
Jag klarar bara inte av att se det, jag skrattar för mkt! xD
Sen drog jag och Bojjan till gymmet och hämta upp Robin och så körde Bojjan hem han.
Men jag följde med Bojjan hem och satt å prata lite och nörda mig vid hans dator :P
Och jag kom hem för ett tag sen och just nu är jag as sugen på kycklingsallad!
Ska fan gå ner och kolla om det blev nånting över (a)
Puss! ♥ /Nf





Hey!
Shut up.
Don't lie to me.
You think I'm blind but I have eyes to see
Hey!
Mister, how do you do.
Oh pardon me I thought I knew you.
Would you stand back baby 'cause I want to get a better look.
The big man who couldn't handle the little bit of love you took.

Hey, hey, have a heart, hey, have a heart.
If you don't love me, why don't you let me go?
Have a heart, please, oh don't you have a heart?
Little by little you fade while I fall apart.

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR