Cruel Intention

Min dag har varit seeeeg!
Vaknade 12:00 och så har jag bara legat i sängen hela dagen och sett film.
Och efter maten så drar jag hem till mamma igen :)
Saknar fan min hårda säng, trodde aldrig jag skulle säga det men x)
Jag ska nog inte fara ut nå idag heller.
Ska nog bara ligga hemma och se film och äta popcorn och dricka nå gott :)
För jag måste ändå upp 09:00 imorgon för Isadora ska ju döpas kl 12:00.

Och för ett tag sen trodde jag seriöst att jag skulle bli döv!
För Monica baka bullar och så blev det bränt och då börja båda brandlarmen tjuta!
Och ett av brandlarmen är utanför min dörr till mitt rum -.-
Trodde ören skulle ramla av och dom stände inte av det heller!
Men efter 5 min sluta det tjuta men nog fan börja det igen i typ 5 min till och sen kom pappa och stängde av det.
Tack gud att jag fick behålla min hörsel, iaf den jag har kvar!
Men nu är jag skit glad för jag hitta en film jag har sett för länge sen och den äger så in i helvete! :D
Det är en av mina favoritfilmer!
Och dessutom är Sebastian as snygg ;)   (killen i filmen)
Så ikv ska jag se den + några andra filmer :)
Nu ska jag kolla vidare efter fler filmer.
Puss! ♥ /Nf




Jag gråter varje gång jag ser den (a)


Kolla Sebastian! ♥

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR